Sunday 9 December 2012

Fid-diqa tiegħi lil Sidi nfittex; ma negħjiex billejl nerfa' idi u nitlob; ma tridx taf b'faraġ qalbi.



B'leħen qawwi 'l Alla nsejjaħ, nsejjaħ 'l Alla biex jismagħni.

Fid-diqa tiegħi lil Sidi nfittex; ma negħjiex billejl nerfa' idi u nitlob; ma tridx taf b'faraġ qalbi.

Niftakar f'Alla u nitniehed; jien u naħseb, tinfena qalbi.

Nżomm miftuħa xfar għajnejja; jiena mħawwad u ma nistax nitkellem.

Naħseb fiż-żmien l-imgħoddi, niftakar fis-snin ta' qabel;

billejl nitħaddet f'qalbi, naħseb u nixtarr ġewwa fija.

Tgħid għal dejjem se jwarrabna Sidna? M'hux se jibqa' jurina mħabbtu?...

Mbagħad niftakar f'għemilek, Mulej; naħseb fl-għeġubijiet li għamilt fl-imgħoddi.

Naħseb f'kull ma int għamilt; nixtarr l-għemejjel kbar tiegħek.

Qaddisa triqtek, o Alla! Liema alla hu kbir bħal Alla tagħna?

Salm 77

1 comment:

  1. I dette livet fortjener vi alle å være lykkelige i ekteskapet vårt. ekteskap er for bedre tid og verste tid, ekteskap er for begge foreldre å vokse sterke og oppdratt barnas sammen. dette er noe alle ekteskap trenger. Jeg er takknemlig for hjelpen DR WALE gir meg og mannen min ekteskapet vårt var på det tidspunktet kollapset mannen min bidro ikke til ting vi gjør i huset lenger, han tar alltid opp alle slags unnskyldninger, han bryr seg ikke engang om barna våre lenger. Da jeg begynte å legge merke til den morsomme oppførselen hans, var jeg rask med å fortelle en venn som introduserte meg for DR WALE, og fortalte deretter DR WALE om problemene mine i ekteskapet mitt. Er rett derfra DR WALE fortalte meg alt som trengs for å gjøres jeg gjorde alt han ba meg om å gjøre jeg betalte også for varene han ba meg om. mens jeg skriver dette vitnesbyrdet nå har min lykke blitt gjenopprettet og jeg og mannen min er nå lykkelige sammen. Hvis du er i DR WALE-hjelp, kontakt ham på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete